Despre Isuzu se știe că este unul dintre cei mai mari producători de motoare diesel, cu peste 25 de milioane de propulsoare făcute până acum, în peste 100 de ani de inginerie la cel mai înalt nivel. Lider de piață în Japonia, numărul unu pe piața americană în topul autovehiculelor comerciale de import, cu o activitate de succes în Asia, Europa și Australia, Isuzu este al treilea cel mai mare producător de vehicule comerciale din lume.
Isuzu D-Max este unul dintre modelele producătorului japonez, un pick up cu ADN de camion, capabil să se descurce în orice situație. Noul Isuzu D-Max cu un design sportiv și robust, are o capacitate de tractare de 3500 kg, o sarcină maximă de încărcare de 1165 kg. Garda la sol de 240 mm, unghiul de atac
de 30,5 grade, unghiul de degajare de 24,2 ajută la parcurgerea unor trasee greu accesibile.
În afara caracteristicilor practice și a capabilitățiilor pe teren accidentat, noul Isuzu D-Max vine cu o serie de sisteme menite să sporească siguranța. Câteva dintre aceste sisteme le vom prezenta și explica pe scurt mai jos:
● Turn Assist – detectează potențialele coliziuni la schimbarea direcției de mers. (vezi cum funcționează)
● FCW (Forward Collision Warning) – transimite șoferului avertizare de coliziune cu vehiculul din fată. (vezi cum funcționează)
● AEB (Autonomous Emergency Breaking) – frânează automat în cazul în care șoferul nu reacționează la avertizările FCW. (vezi cum funcționează)
● HDC (Hill Descent Control) – sistem complet automat ce asistă coborârea pantelor abrupte. (vezi cum funcționează)
● HSA (Hill Start Assist) – împiedică temporar alunecarea în spate sau în fată la plecările în pantă. (vezi cum funcționează)
● Attention Assist – ajută la evitarea ațipirii la volan și contribuie astfel la creșterea siguranței de deplasare, sistemul avertizează șoferul optic și acustic în cazul detectării tipice de oboseală. (vezi cum funcționează)
● LDW (Lane Departure Warning) – detectează marcajele de pe șosea și alertează șoferul la depășirea benzii atunci când acest lucru nu este semnalizat. (vezi cum funcționează)
● LDP (Lane Departure Prevention) – corectează automat și discret păstrarea benzii de mers pentru evitarea posibilelor coliziuni laterale. (vezi cum funcționează)
● ELK (Emergency Lane Keeping) – intervine automat pentru păstrarea benzii atunci când detectează că la schimbarea benzii există riscul unei coliziuni. (vezi cum funcționează)
● Auto Headlamps Leveling – sistem de reglare automată a farurilor în funcție de încărcatura mașinii. (vezi cum funcționează)
● ESC (Electronic Stability Control) – sistem computerizat de control și reglare a stabilității dinamice a vehiculelor, asigură îmbunătățirea ei și minimizarea derapajelor. (vezi cum funcționează)
● AHB (Automatic High Beam) – sistem de comutarea automată între faza lungă și faza scurtă. (vezi cum funcționează)
● TSC (Trailer Sway Control) – previne balansarea remorcii în mers. (vezi cum funcționează)
● TSR (Traffic Sign Recognition) – recunoaște semnele de circulație și le indică în bord. (vezi cum funcționează)
● ISL (Intelligent Speed Limiter) – adaptează viteza setată pe pilotul automat în funcție de limitările marcate pe semnele de circulație. (vezi cum funcționează)
● ACC (Adaptive Cruise Control) – reduce viteza pentru a menține distanța între mașina și autovehiculul din față, dacă distanța crește, masina va accelera automat până când fluxul traficului va permite revenirea la viteza de croaziera preselectata. (vezi cum funcționează)
Mai multe detalii puteți afla de pe pliantul Isuzu D-Max, contactându-ne folosind formularul de contact, iar dacă doriți puteți programa un test drive de aici.
Mai jos vă prezentăm un scurt video de prezentare filmat într-unul dintre testele noastre cu Isuzu DMax.